lördag 17 september 2011

Dålig på det här

Jag har varit vääldigt dålig på att blogga men det ska jag ändra på!
Skolan har varit i 3 veckor nu och första veckan så gick jag på John Bauer, men trivdes inte sp bra där och kände mig inte helt 100 på utbildningen heller, så jag bestämde mig för att byta till hälsa kroppsvård på PC :) var där två dagar förra veckan, sen fick jag feber och trodde faktiskt att jag hade halsfluss men nejnej som tur var, men det onda sitter fortfarande kvar.. Är fortfarande inte helt frisk men knner att jag måste gå på skolan iaf så jag inte hamnar efter mer än jag gjort (:
Idag har bara varit en slapp dag, med thai mat till middag och nu Goodis och Ugly Betty :)
    Mitt ena öga ser konstigt ut pga blixten , jag har inte linser ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar