lördag 17 december 2011

Stockholm ♥

Har varit i Sthlm i helgen , väldigt mysigt har vi haft det ! Varit lite här och där, shoppat och kollat runt lite :)
Tänkte bara säga att jag inte har gett upp bloggen ! Bara för tillfället tills jag får en kamera :) När den kommer så kommer jag att blogga varje dag! Har bara inte funkat med min telefon eftersom jag tappade den i toaletten -.- (a) och den har varit en aning skum efter det.. Men nu har ju min älskade storebror köpt en ny telefon (en iphone 4s) men jag e inte alls avis , för den klår ju inte alls min iphone7 som jag har nu , som även e hans gamla telefon, men den funkar faktiskt väldigt bra! och ser så gott som ny ut, så det duger tills jag köpt nått nytt. Och som sagt så tycker jag att det är tråkigt med bara massa text.
När jag gått ut skolan i stan så kommer jag att flytta hit till Sthlm !
Vill verkligen inte hem!
Det ända jag vill hem till e dom jag saknar, o ni vet vilka ni är ! 




Tycker låten e så fin ! 

1 kommentar: