söndag 20 november 2011

Breaking dawn

Hejhej ! nu var det ett tag sen , men tänke göra ett inlägg nu innan jag går och lägger mig!
Måste bara säga att denna helg har varit huur bra som helst! 
Igår så åkte jag och Moster till stan och va på jysk, jula mm innan vi åkte ner på stan. Efter stan så var vi till Easten palace och åt kina buffé , väldigt gott var det! Efter en härlig middag så blev det bio breaking dawn. Såå sjukt bra film , kan knappt vänta tills part2 kommer! Ville ju knappt gå ut från biosalongen, ville bara att filmen skulle fortsätta, skulle ju kunna kolla på dom om och om igen.
Och idag var det bandmatch på fyrvalla. Första matchen gick bra som vi vann med 9-1, men andra gick lite sämre som vi förlorade med 5-1? kanske, kommer inte riktigt ihåg.. Menmen, bättre lycka nästa gång. När jag kom hem så vilade jag en stund och gick ner till mamma för att duscha och sen till pappa och käkade middag och sen  blev det dans som vi avslutade efter ca 40 min eftersom typ alla var sjuk, men kul var det ändå! :) 
Nu ska jag duscha och sova för jag är helt slut!

INGEN film kommer någonsin klå twilight!
Breaking dawn! 

1 kommentar:

  1. Bra att du gillade den så du kan gå med oss på fredag ;) <3

    SvaraRadera