torsdag 10 november 2011

One tree hill

Ååh, måste bara säga att jag har saknat One tree hill såå himla mycket!
Idag har varit en såå seg dag , började 08:15 och slutade runt 16:00.. Men tycker ändå att dagen gick ganska så fort ! Imorse så hade jag sån "tur", sov ju hos Karin & Elvira (: När jag skulle kliva upp och duscha imorse så hade jag lagt handduken brevid badkaret och såklart så hade handduken blivit genomblöt när jag skulle använda den :/ Och inte mer med det så hade jag ingen hårtork heller.. så fick jobba på att torka håret ett tag på morgonen , men det funkade ju.. Och idag så hade vi bad också , men då kunde jag såklart inte vara med. Så.. lite mer lyckad dag har man väl haft. Men det säger inte att den var dålig , Och bättre kan den bli ;)
Får se om jag skriver något mer innan jag lägger mig!
 Nu blir det goodis o OTH ett tag ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar