lördag 7 januari 2012

En dag närmare

Snart börjar skolan igen, Usch.. Vill inte ens tänka tanken på att behöva kliva upp tidigt på morgonen..
Iaf , idag (igår) Det är ju visst en ny dag nu , och jag skulle egentligen blogga lite tidigare , men det blev lite film med småsyskonen så , det blev datorn när dom hade somnat vilket blev för ca 1,5 timme sedan.
Klev upp runt 12:00 för jag skulle åka med bussen till Bräcke vid 14:30 , tänke hinna med stan en snabbis innan.
Väckte älsklingen vid 13:30 för han låg fortfarande och sov :')  han med stan typ 30 min.. Men jag hittade iaf en söt huvtröja, som ni kan få se imorgon.
När jag kom till Bräcke hämtade mamma mig så åkte vi och handlade , och sedan åkte vi till lillasyster som hade basketmatch.
Småsyskonen ville sova hos mig inatt så nu ligger dom och sover som små grisar på madrasser bredvid min säng :') 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar