måndag 16 januari 2012

Me like the day :')

Idag klev jag upp runt 06:40.. Bättre än att kliva upp klockan 05:00 iaf!
Mamma hämtade mig och skjutsade mig till bussen så jag kunde få pengar till stadsbusskortet.
På skolan hade vi först ansiktsbehandling, efter lunch hade vi styling ! Riktigt kul faktiskt , måste ju säga att man valde rätt linje iaf , Ganska slappa dahar ibland :')
Nu är jag hos Älskling ,men han har träning så jag sitter och kollar på tv och väntar på att en film på 9:an ska börja.
Snart ska jag laga mat, tills att han kommer hem :) Var på ICA för ca 1 timme sedan och handlade äggnudlar, chips, godis , dricka och lite sånt :) Men för ca 20 min sedan så kom jag på att jag glömt att köpa paprika och chilisås , så då var det bara att springa till ICA igen (:
Bilder från ansiktsbehandlingen och stylingen kommer lite senare ikväll eller imorgon ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar