tisdag 24 januari 2012

Little late:styling & ansiktsbehandling / djurplågare

Hej !
Jag har inte haft tid att blogga på några dagar , men nu kommer det iallafall lite sena bilder från hårstylingen & ansiktsbehandlingen som vi hade förra veckan.

Just nu sitter jag och kollar på något djurprogram. måste bara säga att vissa människor är helt sjuka i huvudet ! Folk lämnar sina hundar i bilen när det är 30 plusgrader ute , och i solen dessutom. bilen blir ju överhettad och värmen i bilen stiger till 45 :s Tur det finns människor som upptäcker det och hjälper till. Folk som behandlar hundar så ska inte ha hund, det är hemskt att se!  dom ska sättas i en bil på 45 plusgrader, så dom får känna hur det känns.

Nu ska jag ta mig en dusch och en alvedon så jag orkar åka iväg med älsklingen och äta, eftersom ingen av oss orkar laga mat idag.. Så idag blir det att äta ute.













1 kommentar: