söndag 5 februari 2012

Frusen i Öphallen

Inatt när älsklingen kom från Linköping så hämtade han upp mig i Bräcke och så åkte vi till stan.
Var i stan runt 03:00 och då la vi oss , men sen skulle vi upp vid 07:00 igen , eftersom Mehdi skulle spela fotboll, efter att ha kört bil i ca 24 tim..
Var i Öphallen vid 08:00 , och skulle vara där till 11:00.
Nog för att jag visste att det skulle va kallt i hallen , men inte så kallt som det var ! Trodde iaf att det skulle vara närmare plusgrader o inte typ 10 minus.. Om det inte var mer. så där satt man i 3 timmar och så gott som frös ihjäl. Tur man har en underbar pojke som startar bilen så jag iaf fick värma mig liite efter 2 tim (a)
Utav 3 matcher så vann dom 2 , tycker dom gör det väldigt bra att spela när det är så sjukt kallt, plus att dom spelar i t-shirt och shorts.. o.O
Trots kylan så fick jag lite bilder :)  inte dom bästa , men bilder blev det iaf ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar