lördag 4 februari 2012

Melodifestivalen

Hejhejj !
Jag vet ... jag är väldigt dålig på att blogga och som jag säger jämt så ska jag faktiskt försöka förtsätta.. Iaf lite mer än vad jag gjort nu! (:
Har varit på skoterkurs idag , från 8:30 till ca 10:45. Bytte variatorrem (stavning) haha , trodde aldrig att jag skulle klara av det , men det gjorde jag ! :)
Efter skoterkursen så stack jag till pappa på jobbet en stund med världensbästa Karin som också går skoterkursen med mej :D  sen tog vi en promenad från sport affärn och hem till Karin i det skööna och varma vädret (-35) -.- Mitt och karins hår var helt vitt när vi var framme.. och Samma sak med min röda halsduk.
När vi kom hem till Karin så kollade vi på "jag saknar dig" och drack en stor kopp varm oboy med grädde, och åt kakor och muffins , muums !
Var väl hemma igen runt 1 eller 2  sen dess har jag legat och kollat på Glee och sovit.
När jag vaknade och smsade till älsklingen runt 17:00 så skrev han efter ett tag att jag skulle ringa honom. När jag ringde frågade jag vart han var och han sa "Linköping" :o
Då hade han stuckit dit inatt/imorse runt 4 och köpt en bil :o Lite tokig.. Men jag älskar honom ändå ;*
Nu ska jag kolla på melodifestivalen med Mamma och mina småsyskon.
Ha en bra kväll!

/Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar