onsdag 15 februari 2012

valentines day♥

Hejhej
Som alla vet så var det alla♥dag igår , men jag orkade inte skriva något igår. 
Åkte in till stan igår till Älsklingen eftersom det va alla♥dag och för att jag skulle försöka gå på skolan idag.Men så blev det inte... Mådde inte så bra när jag åkte in till stan så jag sov igår istället för att göra ett inlägg (a)  Sov ca 1-2 tim inatt, kunde inte sova pga huvudvärken och illamåendet som vanligt :s Känns fortfarande inte bättre , men ska försöka sova snart , så kanske jag mår iaf liite bättre ikv.
 Imorgon runt 11 ska jag till hälsan igen -.- eftersom det har gått lunginflammation,  mamma har möjligtvis det, så nu finns det risk att jag också har det eftersom  jag hostar o har världens förkylning mitt i allt.. Sen ska jag försöka ta mig iväg på skolan o va med på dom sista lektionerna beroende på hur jag mår, men känner att jag missat för mycket nu så jag vill verkligen till skolan.(knepigt)

Hade en underbar kväll med älsklingen igår iaf ,kan bero på att han e underbar (a)
Detta fick jag :)

                                                                           Ros

                                                               
                                                                     Nalle + mugg


I love you baby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar